Tema:
Autorius: Kesha
Data: 2018-06-12 13:44:44
Exo was thinking very hard :
> Visi tavo mi ir pan čia tipo normalūs androidai? Nu tada kolega tyliu žinokit
> :D

žinok pas mi6, viskas veikia taip, kad net nėra išvis jokio noro kažką
tiuninti :) pas ji MIUI, daug kas jo nemėgsta, bet man nėra jokio vargo
su juo.
Minkęs nulis minus, tai irgi viskas norm (nu tik neaišku ko jie
lietuvių kalbos neturi), hujavėjų neminkiau, samsungai - ne mano
skoniui, soniai Z, Z1, Z3 kompaktai ir nebe, tai nusileidžia hujomiui,
o kaip nauji, nebandžiau, bet sako, kad jau pagerėjo.