Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: [mikro]
Data: 2018-06-08 12:36:22
bet siaip nera ko drocint ant tu xiaomio pigienu. nes uz tokia suma kokiam
huawejuj toli sudais plaukt, as jau nekalbu uz samsunga. aplink cia tu n4
prisikta, visi patenkinti, ko nepasakysi apie visokius samsungo j7, a5-2017.
dar a5 naudotini, nors man jie stabdo nesvietiskai, bet visa j serija, tai
ten nxnxnx. nzn kas ja gali pirkt apskritai..

"Dainiushas"  wrote in message news:pfdi73$8u4$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai mano postas ir buvo į dročinimą ant Xiaomi pigienų.

O brangūs, nu tai brangūs, jiems ir alternatyvų sočiai.