Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: [mikro]
Data: 2018-06-08 11:49:34
kaina tu jo matei? ar vel is dacios norisi kaip is merso?:) tai jei nori is
xiaomi hitech, tam yra mimix 2/2s, mi6 *dabar jau mi8) ir t.t..
o ir ko noret is sd625. todel sitame poste ir siuliau bent n5, nes n4 tas
sd625 jau pradeda stabdyti vietom ir zymiai. ir px koks telefonas... pats
cpu jau gavno sunkesnioms uzduotims.

"Dainiushas"  wrote in message news:pfdcss$4e7$1@trimpas.omnitel.net...

nu viskas, toks kaip į Dacia atsisėst.

Kas link stabdymų, out of the box nelabai jis stabdo, o ir "papūgų" anie
renka panašiai. Neturiu patirties kaip ten būna su Redmi susidėjus visus
reikiamus apps'us, bet kad jis neskraido - jaučiasi ir su tuščiu. Na ir
jo, viską vainikuoja kameros.