Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-07 22:51:54
OK, pradedam nuo to, kad jis kainuoja iki 200Eur ir idealus visom
prasmėm tiesiog niekaip būt negali, jis gali tik +/- puikiai atitikt
kažkieno poreikius.

Gorilos nėra, bet mano akimis labiau trūkumas tas 2.5D ekranas, nes
prieš gerus 2 metus mano parduota Motorola su gorila buvo su tokiu
baisiu (subraižytu) stiklu, kad pzdc, o nešiojama buvo gražiai dėkliuke,
kaip ir visi kiti telefonai, kuriem nieko panašaus nebuvo atsitikę (tame
tarpe ir lygiagrečiai ir iš esmės identiškai tuo metu naudotam kitam
aparate be gorilos), pagal Enternetus problema jei ne masinė, tai bent
jau ne vienetinė su tom gorilom, t.y. pats iš savęs pavadinimas dar
nieko negarantuoja. Apie Note 4 stikliukus lyg ir nieko blogo neteko dar
girdėt, bet saviem telefonam po tos Moto dabar visada klijuoju stiklus
arba plėves, Note 4 ekranui labai fainai tinka IMAK Hydrogel plėvės,
tipo tokios -
https://www.ebay.com/itm/2PCS-IMAK-Full-Soft-explosion-proof-Screen-Film-For-Xiaomi-Redmi-note-4-4X-Pro-/112448375528?var=&hash=item1a2e720ae8
Bet jei tau gorila baisiai svarbu, tai atkreipk dėmesį į [mikro] minėtą
Note 5 Pro, anas jau su.

Dėl USB C kažkada jau diskutavom, jau kuris laikas naudoju planšetką su
tuo C, tai drąsiai galiu lygint, maksimaliai išsamiai apibūdinčiau taip
- realių privalumų lyginant su microUSB nematau - iki šiol nei vienos
tokios jungties nesulaužiau, neišperdžiau, pataikyt sugebu visada, tai
TypeC simetriškumą geriausiu atveju galiu pavadint mikroprivalumu, kuris
niekaip neatperka to, kad reikia dar kelių papildomų šniūriukų prie
turimos microUSB kolekcijos (žinoma, irgi ne tragedija, bet man tai
didesnis minusas, nei pliusas iš TypeC simetrijos). Žodžiu, jei norimam
pirkt bele kokiam aparate TypeC yra, px, tiks, tikėtina, kad ilgainiui,
per kokius 5-10 metų tai pataps defaultine jungtim mobiliuose devaisuose
(ne tik stovinčiuose vitrinose, bet ir realiai naudojamuose namie), jei
tik iki to laiko neatsiras kokia TypeD :-), bet jei nėra, man dėl to
daikto vertė nesumažėja nei vienu centu.
Šitą, o kartu ir ekrano stiklo tipo "problemas" sprendžia jau irgi
minėtas A2, bet tik tuo atveju, jei priimtina aukot 25% baterijos talpos
- man tai kategoriškai ne.

Bet vybor za vami :-)

--
Caponi