Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: ROOTS
Data: 2018-06-07 22:01:06
Tai ekranas be goriloz??? bl usb-c nera, gorilos nera :/ jau galvojau
zmonai, nes dabar turimo btr masinoj durniuoja

"Caponi"  wrote in message news:pfbr86$1mp$1@trimpas.omnitel.net...

Pradedam nuo to, kad idealių ir negandančių daiktų nebūna. Bet aš (ir ne
tik aš) po biški tampu tokiu mini Xiaomi fanbojum (čia ne tik apie
telefonus šnekant), o konkrečiam aparatui neturiu absoliučiai jokių
priekaištų (namie 2 vnt. pirkti prieš kiek daugiau nei pusmetį), ir jų
neturėčiau net jei jis kainuotų 2x brangiau. Bene vienintelė užpisanti
jo savybė - ekranas taip vadinamas 2.5D ir su gana plačiais
"nuožulnumais", kurių praktiškai nesijaučia ir nesimato, bet jau kokio
apsauginio stiklo normaliai nelabai užklijuosi (o pats ekranas be jokių
ten gorilų, tai nežinau kaip ilgai gražus išliktų, jei ne kokiam
knygutės tipo dėkle nešiot).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/