Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: Exo
Data: 2018-06-07 16:55:46
O tobulumas mano mielas androidų mylėtojau, susideda iš tokių pvz
dalykų, nereikia kilinti lėvai veikiančio appso, norint kad jis pradėtų
veiktį, visi developeriai visų pirma viską daro jobaliui, o tik tada
androidui, ramas niekada "nesibaigia" ir nereikia dėl to sukti galvos,
tas pats youtubo appsas, nepameta castinamo 500 įrašo playlisto
praktiškai niekada, nesugalvoja užfreezinti controlsų, nei iš šio nei iš
to ir t.t. galima būtų vardinti be galo be krašto...

Exo