Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: [mikro]
Data: 2018-06-07 09:08:42
ta prasme, kur tu matai n5pro versijoje sd625? ten sd636...
musu rinkoje jis vadinasi ne note5pro o note5 all camera.
I kazkuri neta paziurejai, nes pas xiaomi siais metais ten painiavos kaip
niekad daug su tais pavadinimais. mobili.lt yra butent tas apie kuri kalbu,
skytechuyise visokiuose irgi jau ju pilna.

Nu a niekam primygtinai savo nuomonės nebruku, bet

On 2018-06-06 22:23, [mikro] wrote:
> cpu galingesnis,

Jei apie N5, tai kaip ir N4 atveju chipsetas yra SD625

> b20 yra nes globalus a2 irgi jis yra

Gal. Kai aš kažkada žiūrėjau, patikrintos infos neradau. Dabar pirmi 3
linkai iš Googlo apie B20 nieko gero neparodė, daugiau neieškojau bo
neaktualu.

> ta sd kortele tai cia tik tau ji svarbi, nes siaip tai nx. niekam
> nereikalingas sudas, niekada gyvenime nenaudojau asmeniskai, ir aplinkoje
> nlb zinau, kas naudoja. tik papildomas stabdis telefonui ir tiek jei
> vidinis flashas greitas.

OK, tu nenaudoji, aš taip. Bet nebūk toks kategoriškas, ir nepulk į
kraštutinumus - tiek naudojančių, tiek ne yra milijonai :-) Aš va jaučiu
net naują telefoną nusipirkęs pabandymui nesu įjungęs priekinės kameros,
bet negaliu teigt, kad iš principo ji telefonuose, kaip tu ten
išsireiškei, "nx. niekam nereikalingas sudas" :-)

> kamera moteriskems nu jau nepasakot, vienas ten is svarbiausiu dalyku. o
> n4 kamera, tai ten tik tam, kad gale skyles nebutu.

Nepasakoju nieko, duodamas rekomendacijas rėmiausi tik interesanto
išdėstytais kriterijais.

> supportinamas bus ilgiau n5, ir dar daug cia galima prigalvoti. kam imt
> senesni, jei keli eurai pliuso ir gaunas visaip kaip geriau.

Kam imt N4 jau savo argumentus parašiau, nesikartosiu. Bet tikrai
neteigiu, kad mano nuomonė vienintelė teisinga.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/