Tema: Re: bitė dalino gerus planus
Autorius: Exx
Data: 2018-06-07 09:00:17
On 2018.06.06 11:25, tOMZY wrote:
> Brolis neseniai pasiėmė neribotą planą su 20GB, iš kurių 8GB - Europoj.
> Mėnesinis mokestis 9 eur. Internete toli gražu tokio nematau, tai gal
> kas turit kokio vadybininko kontaktą?

europoj gigus speju laikinai dave, gal metams kokiems ar dviem, nes as
saviskiui paemiui internetas neribojamas + uzsienis kazkiek bet tik
metams berods. 11Eur, kaip gavau? Paskambino Tele-2 pereiti, sakau ai
dzin sakykit ka turit, pas mane 5 kortos, galiu visas permesti, tai
pradejo ir pasiule berods 16GB uz 9-10 euru, nepamenu jau dabar, bet man
visom kortom to nereikejo, tai jie irgi tada pradejo, kad jei ne visom
truputi brangiau nu ir pan. Sakiau pagalvosiu, reikia su seima pasitart
ar reikia - o tie tik davai greiciau imk. Pasuku i bite, sakau, vsio
nutraukiu, sorry xebra, gerai pas jus buvo, bet tele-2, pakiso toki
pasiulyma, negaliu jiems atsakyt. O jie sako, tai gal ir mes galim
kazkaip padet ir sulaikyt :))) Vat tep ir gavau, vienam aktualiam busimo
studento numeriui neribota ineta uz 11GB. Nes pats turiu 6, kiti irgi po
kazkiek, bet faktas nei 50% kazkaip neisnaudojam per men. Dar pora
numeriu yra internetas ir GB isvis dzin (tevai). Nezinau ar cia suveike,
kad 5 kortos pas mane ar kaip, bet pasiulymas, pakalbejus su seima,
Tele2 buvo permustas bites naudai.