Tema: Re: Telefono iki 350€
Autorius: [mikro]
Data: 2018-06-06 22:23:09
cpu galingesnis, b20 yra nes globalus, a2 irgi jis yra. ta sd kortele tai
cia tik tau ji svarbi, nes siaip tai nx. niekam nereikalingas sudas, niekada
gyvenime nenaudojau asmeniskai, ir aplinkoje nlb zinau, kas naudoja. tik
papildomas stabdis telefonui ir tiek jei vidinis flashas greitas. kamera
moteriskems nu jau nepasakot, vienas ten is svarbiausiu dalyku. o n4 kamera,
tai ten tik tam, kad gale skyles nebutu. supportinamas bus ilgiau n5, ir dar
daug cia galima prigalvoti. kam imt senesni, jei keli eurai pliuso ir gaunas
visaip kaip geriau.

"Caponi"  wrote in message news:pf91r9$uua$1@trimpas.omnitel.net...

N5 geresnis ar "geresnis" tik ekrano dydžiu (poreikis moteriai, tai
dariau prielaidą, kad mažesnis geriau) ir kamera (apie tai
reikalavimuose nieko nebuvo, o ir šiaip mano nuomone debiliakuose kamera
reikalinga tik fakto užfiksavimui, o ne meninei fotografijai, o su tuo
ir N4 puikiai susitvarko ;-)). Plius labai nesidomėjau N5, bet ten
klausimas kaip su B20, kiek pamenu, kai kažkada specsus žiūrėjau, buvo
klaustukas šitoj vietoj.
A2 vėlgi, didesnis ekranas ir juntamai mažesnė baterija. Dėl B20
neaišku. Subjektyvu, bet negaliu pakęst iššokusių kamerų. Nėra SD
kortelės lizdo. Nu ir laukt reikia :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/