Tema: Re: Įdomus kam Xiaomi mi 8 explorer edition?
Autorius: Rimas
Data: 2018-06-04 08:34:20
On 2018.06.03 09:31, tOMZY wrote:
> O aš lygiai taip pat neįsivaizduoju, kam gali būt reikalinga atrakint
> telefoną, gulintį ant stalo. Gal porą scenarijų ir sugalvočiau, bet tada
> nafik tas užraktas išvis

Gulintis ant stalo, nereiškia kad yra saugiai padėtas.
wifi veikia nemažu atstumu (darbe pvz) ar namuose (vaikai) tai pas mane
tel visada užrakintas.

Ir man kartais žymiai patogiau atlikt tam tikrus greitus veiksmus, kai
guli ant stalo, nei imt į rankas ir ieškot kur ten ką paspaust.
Ar ant ekrano suvedinėt pin kodus, piešt piešinukus ir pan. Todėl
greitas face id ar fingerprint skeneris prieky yra labai pageidautinas.

Automatiškai visi mygtukai šiknoj gausiai čiulpia.

Nu blemba - elemetariai valgau, ant stalo tel ir žiūriu youtube - kaip
pagarsint, jei garsumo mygtukai šiknoj? :)

Tau gerai - man nx tokie dalykai.