Tema: Re: Padėkite pagerinti SwiftKey LT klaviatūrą
Autorius: bat0nas
Data: 2018-05-31 11:39:33
On 2018-05-31 10:40, Lawrence Jamieson wrote:

> Pas mane jos slepiasi po atitinkamomis raidėmis: ASC ir t.t.

Aš kalbu apie kompiuterio klaviatūrą ir LT raidės kaip taisyklė
(praktiškai by default) nesislepia nei po ASC, nei po skaičiais, o
tiesiog yra ant skaičių.

> Beje, kuo mano klaviatūros išdėstymas susijęs su oficialiu LT
> klaviatūros standartu? Oficialus standartas yra oficialus standartas ir

Tuom susijęs, kad visi naudojatės kompiuteriu su greitai pasiekiamomis
LT raidėmis. Ta pati patirtis turi būti prieinama visuose išmaniuosiuose
įrenginiuose.

> tai, kokią klaviatūra naudoju aš ar tu, to oficialaus standarto nepakeičia.
>
> Taip, skaičiukinė lietuviška klaviatūra yra labiausiai paplitusi, bet
> jis nėra oficiali standartinė klaviatūra.

Nesikabinėkime prie žodžių. Standartas ar 99,9% paplitęs, bet ne
standartas - koks skirtumas.

---

Tiesiog prisijunk, paspausk Vote ir pamiršk. Tavo vaikai tau padėkos :)
Aš irgi.