Tema: Re: Gal kas ant wilno turit ....
Autorius: Caponi
Data: 2012-03-03 18:12:18
Gal tiktu:

http://www.skelbimai.lt/naudotas-mobilusis-telefonas-nokia-3220-4881449.html

Kaina 10 Lt (praktiskai atitinka tavo norima kaina, tik tiek, kad man geriau butu pinigais, alaus pats turiu :-)), jei turi savo pakroveja (standartinis "priespaskutines kartos" (ne pats ploniausias, su kuriuo komplektuojami dabartiniai aparatai) Nokia) arba 20Lt su pakroveju.

Veiksmas Fabijoniskiu gale

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi