Tema: Re: Htc back in business?
Autorius: Toxis
Data: 2012-02-28 20:52:05
vat kad ash kaip tik shia savaite skaichiau, kad jiems neapsimoka
midreindzhu daryt, labiausiai perka highendus ir lowendus kuriuos carieriai
uzh kapeikas atiduoda...

"padugne"  wrote in message

On Tue, 28 Feb 2012 18:24:52 +0200, Toxis_ant_nexuso <fake@fakeemail.com>
wrote:

>one serija grizta prie pavykusios formules - s ale legenda, low end bet su
>aliuminio unibody, x ale desire -high end.. ir dar kazhka per viduri ikisho

Tik vat highend'as visas plastikinis, o middle-end'as metalinis.
Juokas tame, kad midleend'u pardavimai paprastai buna didesni uz
highend'o, todel ir liuminis globaliu masteliu kainuoja daugiau
babkiu. T.y. "neapsimoka".

Seip tai px, mane labiau kabina tai, kad XperiaP yra zymiai gerenis
ekranas. Netvarka. Seip tai man tie 0.3" yra px, ramiai imciau P. Bet
kad jame chyla baterija...

--
kthxbai.