Tema: Re: Htc back in business?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-28 19:04:40
On Tue, 28 Feb 2012 18:24:52 +0200, Toxis_ant_nexuso <fake@fakeemail.com> wrote:

>one serija grizta prie pavykusios formules - s ale legenda, low end
>bet su aliuminio unibody, x ale desire -high end.. ir dar kazhka per
>viduri ikisho

Tik vat highend'as visas plastikinis, o middle-end'as metalinis.
Juokas tame, kad midleend'u pardavimai paprastai buna didesni uz
highend'o, todel ir liuminis globaliu masteliu kainuoja daugiau
babkiu. T.y. "neapsimoka".

Seip tai px, mane labiau kabina tai, kad XperiaP yra zymiai gerenis
ekranas. Netvarka. Seip tai man tie 0.3" yra px, ramiai imciau P. Bet
kad jame chyla baterija...

--
kthxbai.