Tema: Re: Apocalypto uzsakymu pirmasis klausimas!!!!!
Autorius: padugne
Data: 2012-02-26 17:44:20
On Sun, 26 Feb 2012 17:13:45 +0200, PxYra wrote:

> ka ju tu cia kliedi

Tau labai greitas zarstytis kategoriskais apibudinimais.

> vat idomu kur dulkinimasis tikras, kur paprastai cpy/paste ar itunes?

Kuom itunes dulkinimasis? Ismeigei kabeli ir viskas.

kopypaste nesaugo settingu. Nesaugo instaliuotu appsu ir ju duomenu.
Nesaugo phonebuko su visais ten sms ir pan reikalais.

> kas nu nafig?  kas tau blogai padaryta, yra samsungai kur paprastai is
> sono isideda mSD, yra huawejus mano kuriam uztenka dangteli nuimt ir
> paprastai ishsiima nereikia nei isjungt nei ka.

Dangteli su mazulyciais pypsais kurie nuluzineja. Ir seip palupinejus
pradeda klibet, turiu keleta tokiu stalciuje. Kas del samsungu, tai ju
smartfonu su kortelem is sono kazkaip nematyt, visur reikia laupyt
nugarele, pas GSS ir SGS2 taip pat.
Labai daznam dar reikia laupyt ir batareike, nes SD korteles kitaip
neistrauksi.

> vel eilinis kliedesys, net ir mano pigusis U8800pro normaliai palaiko
> FLASH, per Opera mobile ziuriu normalius puslapius su video ir kitais
> bajeriais ir viska normaliai rodo, net ir ta pacia youtube (kaip PC!)

Jei tau "normaliai palaiko" susiveda i filmu rodyma, tai nepriestarauju.
Bet jei pamaigytum daugiau, pamatytum kad valdymas yra "nu nx", nes labai
dazni flesho fufletai tikisi kad turesi pele su jos mouseover & co kuriu
touchscreene nera. Jau nekalbant apie tai kiek visos tos animuotos
nesamones ryja sroves.

--
kthxbai.