Tema: Re: Apocalypto uzsakymu pirmasis klausimas!!!!!
Autorius: PxYra
Data: 2012-02-26 17:13:52
ka ju tu cia kliedi

> Jo. Bet kita verus turi pilnavercius backupus ir seip nereikia dulkintis
> su visokiais failu manageriais.

vat idomu kur dulkinimasis tikras, kur paprastai cpy/paste ar itunes?

> Tai kad jo nei vienam telefone normaliai nera. O taip kaip paprastai
> padaryta tai nu nafig.

kas nu nafig?  kas tau blogai padaryta, yra samsungai kur paprastai is sono
isideda mSD, yra huawejus mano kuriam uztenka dangteli nuimt ir paprastai
ishsiima nereikia nei isjungt nei ka.

> Tai kad jo nei vienam telefone normaliai nera. O taip kaip paprastai
> padaryta tai nu nafig.

vel eilinis kliedesys, net ir mano pigusis U8800pro normaliai palaiko FLASH,
per Opera mobile ziuriu normalius puslapius su video ir kitais bajeriais ir
viska normaliai rodo, net ir ta pacia youtube (kaip PC!)