Tema: Re: Apocalypto uzsakymu pirmasis klausimas!!!!!
Autorius: amenox
Data: 2012-02-23 15:02:57
Kažkada panašiai masčiau, bet šiais laikais su tokiu vidinės atminties bei
kortelių dydžiu nesuprantu kam sd kortelės išvis reikalingos, o jei
reikalingos kokiu dažnumu jas reikia traukti ir kišti kad ta procedūra
pradėtu erzinti?  Pas mane fone įkišta 4 Gb kortelė, čia pačioje pradžioje
kai buvo nupirktas telefas, ji ten guli įkišta iki šiol, jau gerus metus,
kol kas nesugalvojau priežasties kam ją ištraukti. :)