Tema: Re: Apocalypto uzsakymu pirmasis klausimas!!!!!
Autorius: padugne
Data: 2012-02-23 13:33:48
On Thu, 23 Feb 2012 12:27:55 +0200, "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote:
>pasigyrei? :)
>nu gerai, o jei rimtai, kuom tau asmeniskai geras tas iObuolys?
>man pvz jo minusai, del kuriu as purtausi pamates obuoli:
>-batareikos tarnavimo laikas,

Geresnis nei daugumos "bendraklasiu"

>-viska grusti per itunes

Jo. Bet kita verus turi pilnavercius backupus ir seip nereikia
dulkintis su visokiais failu manageriais.

>-nera atminties korteles sloto

Tai kad jo nei vienam telefone normaliai nera. O taip kaip paprastai
padaryta tai nu nafig.

>-nepalaiko flash'o

Tai kad jo normaliai niekas nepalaiko. Fleshas tam nepritaikytas by
design.

>-KAINA (kaip tokiam produktui tikrai per didele. mano asmenine nuomone tai
>yra geras, taciau ne iki galo isbaigtas produktas, su per daug geru
>marketingu ir per auksta kaina)

Blogiausia, kad uz ta kaina nera nieko geriau ar labiau isbaigta.

--
kthxbai.