Tema: Re: Apocalypto uzsakymu pirmasis klausimas!!!!!
Autorius: pranZo
Data: 2012-02-23 12:28:03
pasigyrei? :)
nu gerai, o jei rimtai, kuom tau asmeniskai geras tas iObuolys?
man pvz jo minusai, del kuriu as purtausi pamates obuoli:
-batareikos tarnavimo laikas,
-viska grusti per itunes
-nera atminties korteles sloto
-nepalaiko flash'o
-KAINA (kaip tokiam produktui tikrai per didele. mano asmenine nuomone tai
yra geras, taciau ne iki galo isbaigtas produktas, su per daug geru
marketingu ir per auksta kaina)

nors pliusu matau irgi tikrai neblogu:
dizainas, gan kokybiskas tapsnoklinis ekranas, nors vel gi - riebalus ir
pirstu antspaudus labai "renka",
"milijonai" appsu,
ir kiek teko narsyt po itunes - daug neblogu podcastu (patiko, kad radau
Cekuolio laidas video formate) ir kai kuriu kuriniu/albumu ir pan. pirkimo
galimybe.