Tema: Re: Isvykimo deklaravimas vmi.lt del PSD
Autorius: Johnson & Johnson
Data: 2010-05-20 17:15:03
Tai vat idomu, kas tas "galutinai isvykstantis". Taip gaunasi, kad jei noriu
patekt i ta savoka, tai negaliu grizt atgal i LT? Jei isvaziavau su tokia
mintim, kad galutinai, paskui apsigalvojes laikinai, bet oficialiai grizau,
paskui vel isvaziavau galutinai, tai kas cia gaunasi...

Skambinau VMI, paklausinejau, tai toks vaizdas, kad pati konsultante nelabai
zino - kokius 4 kartus laike on hold ir pati nelabai isitikinus savo
atsakymais. Tipo nesiskaitau "galutinai isvykes", bet jei nebuciau darbo
birzoj registravesis, tai galeciau tokiu but. Jei uzpildysiu dabar
deklaracija, kaip "galutinai isvykes", tai irgi niekas nezino, kas cia butu.

"Ricardas Cepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message
> Data ten reikia realia rasyti. Jei grizai, tai tikriausiai nelabai tau
> iseina nebuti nuolatiniu LR gyventoju, paskaityk gyventoju pajamu mokescio
> istatyme taisykles del to.

>>> Lietuvos
>>> diena. Irasoma data turi sutapti su data, nurodoma deklaracijos 7