Tema: Re: valstybines zemes uzgrobimas
Autorius: Fla
Data: 2010-05-18 12:31:20

On 2010.05.18 11:51, ROOTS wrote:
> Man vat visada kyla klausimas, kodel kai Fa, Kedas ir pan paraso, kad
> kazkas nesusireguliaves OE, tai tokia pat mintis man kyla apie juos.

Na jei siuo atveju kyla tokie klausimai, ir vistiek nepasizhiurima i header'ius, kad
sau i tuos klausimus atsakyti... Reiskia tiesiog truksta ziniu kompJuteriu srityje :)
Igausi zhiniu - ir klausimu nekils :)

> Nes mano OE visas raides rodo tvarkingai garziai visada. Tai gal cia jus biski nepilnai susireguliave???????

Labai tingiu aiskint, bet... visgi grubiai paaiskinsiu :) Outlook Express (OE) esant standartiniams
nustatymams, laiskus siuncia NENURODYDAMAS JOKIOS koduotes. T.y. zinutes header'iuose neiraso
jokios informacijos apie zinutes turinio kodavima, t.y. neiraso ar tekstas joje yra lietuviskas,
ar rusiskas, ar dar koks (o gali but visoks). Jau nekalbant apie tai, kad tiek lietuvisku, tiek
rusisku koduociu yra ne viena ir ne dvi (o norint viename laiske rasyt keliom kalbom reiketu
naudoti utf-8, bet cia jau atskira tema:)

Plius, OE dar berods yra bug'as, kad net jei OE nustatymuose koduode ir nurodyda, ji neirashoma
i newsus siunciamo laisko header'ius tol, kol neatliekami tie papildomi nustatymai, apie kuriuos
parashiau lasaZ'ui :)

Toliau, jei laiske nenurodyta koduote - OE laiska atvaizduos tokia kalba/koduote, kokia yra default'ine
tame kompiuteryje (daugumos lietuviu kompiuteriuose tai bus lietuviska, ir speju win-1257). Todel daznas
OE vartotojas ne nepastebi problemos savo ar kitu laiskuose (tol, kol siuntejo ir gavejo kompu kalbos
nustatymai sutampa, ir tol kol pvz. neprireikia ideti rusisko ar pan. teksto, pvz. siunciant i o.humour).

Rezultate - galima tik spelioti, kokia koduote rashe toks OE vartotojas (jei OE nesukonfiguruotas
normaliai), ir kiekvienam laiskui ji skaitant bandyti rinktis is 1257, utf, 775 (jei tekstas lietuviskas),
ar is keleto skirtingu rusisku koduociu, jei numanoma, kad tekstas gali buti rusiskas :) O jei toks zmogus
siuncia zinuteje ir rusiska ir lietuviska teksta - vietoje rusisko kaip taisykle isvis tik klaustukai lieka :)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)