Tema: Re: To: Linas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-14 22:49:18
Net ant nostalgijos patrauke, teko darbo knygele atsiverst. Samdomas dirikas
buvau  viena karta - atvirai, nepatiko visoms pusems. Kas guodzia ir truputi
liudina, kad iseidamas pasakiau - be manes nuskes ta firma shudo kruvoj, kas
deja taip ir buvo. Neaisku, kaip butu skendusi su manim, bet turbut bemt jau
linksmiau. Nes pries tai esantis irasas skelbia, kad teko padirbet
"skraidymo aparatu gelbejimo ish po vandens ekspertu". Jeigu cia buvo noras
izeist su "samdomu blogeriu" nepavyks - ash gimiau shaly, kur kiekviena
profesija garbinga. Taip,kad čystai nepacaniški najezdai gaunas...