Tema: Re: kaip rasomas atsiliepimas i pareiksta ieskini?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-28 17:39:41
Praktiskai taip, nebent domina shie CPK punktai:

3.  Teismas turi teisę atsisakyti priimti įrodymus ir  motyvus,kurie galėjo
būti pateikti atsiliepime į ieškinį, jeigu mano, kad
vėlesnis jų pateikimas užvilkins sprendimo priėmimą byloje.
4.  Jeigu atsakovas be pateisinamos priežasties per   nustatytą terminą
nepateikia atsiliepimo į ieškinį, teismas turi teisę, jei
yra ieškovo prašymas, priimti sprendimą už akių.