Tema: Re: sutuoktiniu bendra nuosavybe ir GPM
Autorius: Zolla
Data: 2019-06-07 08:45:30
Jei parduodama įsigijus vėliau nei prieš 10 metų, jokių mokesčių
nepriklauso mokėti.
Jei iki 10 metų, tai yra keletas niuansų. Man rodos šiuo atveju galiotų
taisyklė, kad jei vienintelis būstas ir per metus įsigyji kitą, mokėt
taip pat nereiktų. Buvo man tas pats su žmona (ji buvo registruota kurį
laiką, bet paskutinius du metus iki pardavimo, ne), mes kėlėmės į kitą
vietą ir tai buvo vienintelis mūsų būstas, mokėti nereikėjo.
Bet geriau žinoma pasikonsultuoti su VMI