Tema: Re: Sod? bendrijos kelias
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-24 10:21:59
Pagrisk.

Argumentai is mano puses - kelias yra, kuris atitinka standartus ir
niekam nekenkia. Greitis 20 km/h, dulkes nekyla. Asfaltas - nuo jo kyla
karstis, ypac tiems, kurie salia kelio, taip pat garuoja bitumas. Taip
pat asfaltas kenkia sodo bendrijoje esancioms bitems. Akivaizdu, kad tai
PAGERINIMAS, kuris nera BUTINAS. Taip, teisme daugeliu atveju laimi
kelio savininkai.

Tik daznai tai buna toks atvejis - Petras apie balsavima zino,
rezultatai jam pranesti, saskaitas gavo, bet kaip partizanas tylejo ir
neiko nedare - "atsistojo i poza paduokit mane i teisma". Tokiu atveju
zopa Petrui tiketina. Bet jei Petras pats kreipsis i teisma, apskus
neteiseta bendrijos sprendima, kurios nariu jis net nera - sansai jau
labai padideja.