Tema: Re: Sodų bendrijos kelias
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-21 23:18:15
Tikrai TEN VAKARUOSE tokia chuinia? Daugiabutyje is penkiu butu, trys
priima sprendima ir jis privalomas visiems? Kur ribos TEN VAKARUOSE? Ir
glima nuoroda i konkrecios salies konkrecia teisine norma tai
reglamentuojancia? Nes nei LT nei tuose kituose vakaruose, kur as
gyvenu, man su tuo neteko susidurt.