Tema: Re: Sodų bendrijos kelias
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-20 03:04:34
On 2019-05-19 23:45, For example John Smith wrote:
> Yra labai daug tokių kurie turi du sklypus, bet nenori mokėti dvigubai-
> sako aš važiuoju vieną partą į abu sklypus. Kaip teisiškai yra?

O jei vienas savininkas iš 100 esančių sklypų turėtų 96 sklypus, o likę
keturi po vieną? Kaip reiktų susimesti keliui? Dalinti po lygiai ant
penkių žmonių? :]

Tokių dalykų kaina turėtų būti skaičiuojama pagal savininkų valdomą
sklypo ar sklypų plotą, nes privažiavimo kelias skirtas "privažiavimui
prie sklypų", o ne "važiuotojų skaičiui". Pačio mažiausio sklypo
savininkas gali sudaryti 50% viso trafiko, jei jis ten gyvens su 5
asmenų šeima ir bobute, o kiti tik pomidorus kartais atvažiuos palaistyt.