Tema: Re: Sodų bendrijos kelias
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-05-19 23:56:21
durnyste apie vaziavimo kartus sneket, nes tuoj atsiras tvirtinanciu, kad jis mol vienas gyvena ir viena masina vazineja, o kaimynas turi tris masinas ir vazineja su trim (jis, zmona ir sunus)

vienas sklypas-viena akcija (pajus i asfalta) Kiek sklypu-tiek imoku. Teisybes dėlei-balsavimui irgi tas galioja (turintis du sklypus-turi du balsus)