Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: pilietis
Data: 2019-04-02 12:56:23
> Nelabai suprantu ko tu cia tuomet atejai? Jei atsakymo i klausima, tai ji
> gavai. Jei savo nuomones apie VMI pareikst atejai, tai buvo visiskai
> nebutina :)

Norejau tik suzinot, kiek cia yra prijaucianciu zmogui kuris dirbo ir
uzsidirbo, o kiek rankom plojanciu uz valdzios sukurta reketo sistema, kai
uzsidirbes turi dar kazkam irodynet, kad tau tikrai pervede tuos pinigus
darbdavys !

Kodel pati VMI nepasitikrina banko israsu, jei jiems kazkas neaisku, juk
bendra EU, visa informacija jiems prieinama,
bet ne, is manes reikalauja, kad as pats pasakyciau, kur kiek uzdirbau ir
dar irodyneciau, is kur as i savo banko saskaita gavau pajamu, lygtai
negaletu patys pasiziuret parvedimo israsu.
O jeigu negali, tada cia ne mano problemos.