Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: pilietis
Data: 2019-04-02 12:46:24
> Teisingai suprantu tavo logika:
>
> VMI: Laba diena, is kokiu pinigu gyvenate?
> Pilietis: Uzdirbau uzsienyje, todel is kur ir kiek gavau - ne jusu
> reikalas.
> VMI: Atsiprasome, viso gero.
>
> Deja, nepaeis.

Supratot teisingai !
Taip ir turetu buti.
Atsiprasom, viso gero !

Kokia mano alga buvo uzsienyje ir kiek as uzdirbau ir kiek as galejau
susitaupyti, yra grynai mano reikalas, o ne suknistos VMI !
 jie jiems kazkas neaisku, jie patys gali pasitikrinti kiek mano pajamu
deklaruota toje salyje, nes informacija tokiai VMI tikrai yra prieinama.
As nieko neturiu niekam irodynet is ko as gyvenu !

Gal as islosiau loterijoje ir gyvenu dabar. Kelintas kieno reikalas !