Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: pilietis
Data: 2019-04-02 06:36:04
> tą padaryti ir tau pačiam nuo to tik geriau bus.

Nieko as neprivalau, kol nesu LT gyventojas.
Nuo tos dienos kada cia prisideklaravau, nuo tos dienos ir deklaruoju.
LT pajamu yra 0.
Ir dar karta sakau, koks kieno reikalas kiek as uzdirbau kitoje salyje.
Ten dirbau, ten ir atsiskaiciau.   Prie ko cia LT?

> bus juokingiau, jei jis niekur nedirbs Lietuvoje 2018-2019 metais, o
> teikiant deklaracijas už 2019 metus pas jį "iš kažkur" atsiras tam tikra
> pinigų suma. Ar sugalvos kokį NT įsigyti ir pan.. T.y. niekur nedirbo, o
> pinigai staiga atsirado iš oro, tai bus jam žinutė "Ataini, čia, Jūsų VMI"
> :]

Dirbti LT uz 600-700 tikrai neketinu.
Nors turiu is specialybe ir atestatus, niekas cia daugiau nesiulo.
Padirbes tik puse metu kitur, metus galiu laisvai gyventi LT.
o Deklaracijose jokia nauja suma is niekur neatsiras, as gyvenu is savo
santaupu,
viska ko man reikia senai turiu ir jokio NT nebezadu pirkti, nebent tik
parduoti.
O kiek susitaupiau per eile metu dirbdamas uzsienyje yra tik mano reikalas.

> Aišku, jei pajamos buvo gautos skaidriai UK, tai viską įrodys, bet neaišku
> kam reikia krokodilą tampyti už kaklaraiščio

Tam, kad pvz. UK 2018 sausis vasaris kovas dar skaitosi 2017metai, o LT
skaiciuos kaip pajamos gautos jau 2018metais ir gausis, kad as uz 2018 metus
jokiu mokesciu nesumokejau, nes sumokejau tik uz 2017metus ir LT mane gali
dar karta apmokestinti.  Todel, kam man tas tampymasis ir aiskinimasis, kiek
is kur, kas sumokejo, kiek kas nuskaiciavo ir t.t.
Todel jei bent kazkiek mastant logiskai, tai koks kieno reikalas LT kokia
ten buvo mano alga per tuos menesius, jei as tais menesiais net nebuvau LT
gyventojas, tai nieko as LT ir neprivalau rodyt.
Kiek jau dabar skaiciau parasyta, jei esu deklaruotas LT bet dirbu
uzsienyje, tik tada ir turiu rodyti pajamas gautas uzsienyje.

O pinigu kitose salyse statybose kaip ir LT...visokiu yra.