Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-01 23:20:23
On 2019-04-01 15:07, pilietis wrote:
> o man tiesiog liepe deklaracijoje uzpildyti forma apie pajamas
> gautas uzsienyje, o as su tuo nesutinku, kodel tai turiu rodyti Lietuvos VMI
> ?

Kažkoks tu keistas. Kaip visų ES valstybių mokesčių administratoriai
administruos surenkamus mokesčius ir garantuos, kad būtų išvengta
dvigubo apmokestinimo ES, jei piliečiai slėps kiek kur kas gavo? Kaip???

Ten kur teiki deklaraciją, ten ir deklaruoji. Už 2018-us metus teiki
Lietuvoje, tai ir deklaruoji Lietuvoje. Čia net nesuprantu, kaip gali
susišviesti tokios nesąmonės.

Tau sunku formą internete užpildyti ar kaip suprast? Ypač, kai privalai
tą padaryti ir tau pačiam nuo to tik geriau bus.