Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: online
Data: 2019-04-01 17:13:45
uzpildai ir nesuki galvos, nusipirksi kokio nekilneko po metu ir galesi eit
aiskintis is kokiu pajamu.

"pilietis"  wrote in message news:q7sutu$78v$1@trimpas.omnitel.net...

> Kažkokia paranoja tamstą užpuolė.
> Jei darbo ir rezidencijos užsienyje metu metu sumokėti visi mokesčiai toje
> šalyje, o grįžus į Lietuvą pajamų negavai (kodėl?), tai niekas
> nesikabinėja.

Ne paranoja, o man tiesiog liepe deklaracijoje uzpildyti forma apie pajamas
gautas uzsienyje, o as su tuo nesutinku, kodel tai turiu rodyti Lietuvos VMI
?
jei nebuvau tuo laikotarpiu LT gyventojas tai ir deklaruoti nieko
neprivalau.
Va nuo 2018.03men jau tapau LT gyventojas, uz ta laikotarpi ir deklaruosiu,
kad LT pajamu 0.