Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: Herkus
Data: 2019-04-01 15:39:54
Betgi turejai imone LT tuo laikotarpiu <2018, todel ir praso deklaruot,
nes sasajos su Lietuva buvo, net jei cia ir negyvenai. Jei nesutinki,
kad tai pagrista priezastis, pasieskok LT istatymu, kokiais atvejais esi
skaitomas "rezidentas" arba kada privalai moket mokescius. Mano atveju,
imones turejimas uzsienyje, buvo pakankama priezastis man ten privalomai
deklaruoti ir moketi mokescius, net nebunant ten nuolatiniu gyventoju.
Speju, kad Lietuvoje gali buti kazkas panasaus.