Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: pilietis
Data: 2019-04-01 14:15:11
> Taip jau yra, toks istatymas nori tu ar nenori. O duomenis is kaikuriu
> saliu tai jie 100% gauna... Ir galu gale turetum savo deklaracija
> patikslint veliau, net jei ir dabar neirasysi.

Viska suprantu jei as buciau deklaruotas LT, o dirbau kitoje salyje,
viskas tada teisinga, turiu pateikti pajamas kitoje salyje, kad isvengti
dvigubo apmokestinimo.

Dabar gi yra situacija tokia, kad is LT buvau issideklaraves, o deklaruotas
ten.
ir ten gyvenau nuo 2013 iki 2018.
I  LT atvaziavau tik 2018 kova ir jokiu pajamu cia LT per 2018 negavau,
o kiek susitaupiau ir gavau ten, budamas ne LT gyventojas, tai yra ne VMI
reikalas.

nes jei kazka parodyciau is kitos salies, tada tikrai prasides tampymasis,
visokiu algolapiu ar banko israsu ieskojimu... tada tikrai dar karta
apmokestintu cia LT ir tureciau irodynet, kad ten sumokejau mokescius, o jei
dar kazka ne taip sumokejau, tai dar cia rastu prie ko prisikabinti ir t.t.
kam man to reikia.