Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: Herkus
Data: 2019-04-01 13:59:07
Taip jau yra, toks istatymas nori tu ar nenori. O duomenis is kaikuriu
saliu tai jie 100% gauna... Ir galu gale turetum savo deklaracija
patikslint veliau, net jei ir dabar neirasysi. Esu su tuo susidures, tik
man buvo priesingai - turejau imones uzsieny, bet esu LT gyventojas.

Su kaikuriom salim LT yra pasirasius dvigubo apmokestinimo isvengimo
sutarti. Tad yra netgi sansu, kad galetum susigrazint mokescius, jei
uzsieny sumokejai daugiau nei 15%... Bet jei sumokejai maziau, yra
sansu, kad teks LT sumoket skirtuma.  Bet kokiu atveju, esant dvigubo
apmokestinimo isvengimo sutarciai, neturetum sumoket per abi salis
daugiau nei 15%.

Kurioj saly dirbai?