Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: pilietis
Data: 2019-04-01 13:47:00
> visgi ar tu tikrai privalai deklaruoti?

Iki 2013m privalejau teikti, nes turejau individualia imone.
Pries isvaziuojant imones veikla sustabdziau ir ji dabar tebera sustabdyta
10-ciai metu.
Bet imone nera likviduota, o tik nevykdo veiklos ir yra atleista nuo
deklaraciju teikimo.
Bet man paaiskino, kadangi turiu registruota imone, nesvarbu, kad veiklos
nevykdo, bet as kaip asmuo privalau deklaracijas teikti.

Tai pateiksiu as ta 0, nesunku, bet apie mano pajamas kitoje salyje tegul
nesvaigsta, nes ten dirbau oficialiai ir ten nuo manes visus mokescius
nuskaiciavo.
Jei kazkas nori prisikabinti, duosiu tos salies VMI adresa ir tegul iesko
slieku, bet ne pas mane.