Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: MRT
Data: 2019-04-01 13:37:52

> Tai ir skambinau i VMI paklausti ar man ja pildyt reikia ?
> Paaiskino, kad privaloma, nes siuo metu esu LT gyventojas.
> Iki 2013m kol isvykau visa laika buvo man privaloma deklaracija pildyti.

visgi ar tu tikrai privalai deklaruoti?

27 straipsnis. Pajamų mokesčio <..> ir metinės pajamų mokesčio deklaracijos pateikimas

2. Jeigu šiame straipsnyje nenustatyta kitaip, metinės pajamų mokesčio deklaracijos turi teisę neteikti nuolatinis Lietuvos
gyventojas, kuris:

1) nepageidauja pasinaudoti teise iš pajamų atimti šio Įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje nurodytas išlaidas ir

2) per atitinkamą mokestinį laikotarpį gavo tik A klasei priskiriamų su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais
susijusių pajamų ir kuriam pritaikytas NPD neturi būti perskaičiuotas <..>

Kai mokykla/univera baigia ir nedirba, ar stovi birzoj, juk neklausia is ko gyveni..
Buti LT gyventoju dar savaime nereiskia privalomos deklaracijos, pvz. didzioji dalis
pensininku nelabai turi prasmes ju teikt ir ju neteikia, taip pat studentai (jei nedirbdo ir pan.)
neprivalo deklaruot ir aiskint uz ka gyvena.

Bet yra tokiu, kurie privalo deklaruoti ne tik pajamas, bet ir turto deklaracijas pateikt.