Tema: Re: VMI deklaracija ir pajamos ne LT
Autorius: pilietis
Data: 2019-04-01 11:20:30
> Jei uzsienyje sumokejai visus reikiamus mokescius (priklausomai aisku nuo
> valstybes, bet turbut tai ES salis?) ner ko jaudintis :) Bet VMI gali but
> idomu ar tikrai tu tuos mokescius sumokejai. Teise tikrinti jie turi. O tu
> turi prievole irodyt, kad visi reikiami mokesciai sumoketi.

Pagal mane, tai nieko as neturiu Lietuvoje niekam irodyneti, nes tuo
laikotarpiu kai as ten dirbau, as net nebuvau LT gyventojas.  O jei ta (EU)
salis mane ten laike ir nenubaude, reiskia as viska ten sumokejau.

Prie ko cia Lietuvos VMI niekaip negaliu suprasti ?
Ir remiantis kokiu istatymu as turiu kazka irodyneti ?
Namu, sklypu neperku, pinigus leidziu maistui ir benzinui.
Pasibaigs pinigai, issideklaruosiu ir vel isvaziuosiu ir vel busiu ne LT
gyventojas.
Cia del to, kad prisideklaravau ir per 2018metus buvau 9men LT gyventojas,
jau man reikia irodynet is ko as gyvenu ???
Nesamone auksciausio lygio !!!