Tema: Re: kaip kovojat su spameriais forumuose
Autorius: locked
Data: 2009-09-28 10:32:17
"Andrius" <binaris@gmail.kom> wrote in message
news:h9l820$rfq$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal ir sėdi kokie kur registruotis tikrai verta(tarkim forume sėdi 100000
> vartotojų), bet manau tai tavo forumui negresia ar ne?
> Tas perskaitymas tai jo sunkus dalykas. Man pvz defaultinė phpBB captcha
> trečios versijos irgi sunkiai skaitosi, o vat visokios mašinos perskaito
> itin lengvai.

siaip tai tie botai nifiga ten nieko neskaito... tiesiog tuos paveiksliukus
pirma karta "apdoroja" zmones, o botai paskui tik bukai lygina ar pikseliai
sutampa, ir radus tokius pacius jau paruostoje "spargalkeje" ar kitaip
sakant kaukeje, tiesiog ismeta jam priklausancia teksto eilute kuria kazkada
suvede zmones.