Tema: Re: meganet internetas vietnis tinklas ir windows 7 final
Autorius: Edvinas
Data: 2009-09-27 02:33:08
2009-09-27 03:34, Ramaas rašė:
> Labas,
> Turiu problemele, zinau kad meganetas turi dideli vietini tinkla
> bet mano kompe windows 7 ir paleidus ten esancia tinklas programa
> as matau tik save kaip pamatyt kitus? juk yra msome,meganet,kovo ir.t.t
> nu va tokiu pavadinimu dauk, o ju vidui daug prisijungusiu kompu buna.
> Kaip man juos pamatyt ? kas netaip yra su w7 kokia programele reik
> naudot gal,
> su windows xp viskas mates be problemu.

Nusistatęs, kad tavo kompas yra prijungtas prie viešo tinklo. Saugumo
sumetimais išjungti network discovery servisai, firewall visus portus
uždariusi, į pingus neatsakinėja t.t.

Nusistatyk, kad prisijungęs prie privataus tinklo (namų ar darbo,
nepamenu kaip vadinasi) ir įjungs tam connectionui visus network
discovery, firewall atlapos ir pan., galėsi pabendrauti su kitais.

Tik, kaip kuzemanas sako ― koks tikslas nuogą subinę laukan kišti?
Žinai, gali būti, kad ką nors ji sugundys ;)

--
Edvinas