Tema: Re: kaip kovojat su spameriais forumuose
Autorius: Andrius
Data: 2009-09-26 17:21:52
Gal ir sėdi kokie kur registruotis tikrai verta(tarkim forume sėdi 100000
vartotojų), bet manau tai tavo forumui negresia ar ne?
Tas perskaitymas tai jo sunkus dalykas. Man pvz defaultinė phpBB captcha
trečios versijos irgi sunkiai skaitosi, o vat visokios mašinos perskaito
itin lengvai.
Tai gi kadangi naudoji phpBB tai gali paskaityti tarkim
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=46&t=1437125 ir susidiegti
kuri nors iš modų arba pasinaudoti pateiktomis kitokiomis galimybėmis(pvz
jau mano minėtų angliškai "custom fields" variantu.)