Tema: Re: wtf is ...management thomsono routeryje
Autorius: Andr
Data: 2009-09-25 17:28:31
Kaikuriuose konfiguose ijungtas nuotolinis prisijungimas ir teo vidinio tinklo. Bet siaip sau ten niekas tikrai nelenda ir tavo modemas nieko nedomina :) Tuo labiau jo niekas neflashina. Cia tiesiog jei uzsimanysi kad tau teo portus atidarytu ar panasios xuinios, jiems nebutina bus pas tave vaziuot. Per remota viska padarys.