Tema: Re: wtf is ...management thomsono routeryje
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-25 17:21:43
diseiblint shita sh aisku galima bet tam reik downgreidint firmware iki 5.*
ten kazkelinto kuris yra CD su visais template po to vel updeitint iki
norimo, cia gal kazkas palikta remote prisijungimui ? pastebejau kad kartais
pats megsta routeris persikrauti ir pradeda lemuptes mirget tokia pat seka
lyg butu flashinama/konfiginima kazkas, kadangi routeris ispirktas, t.y.
pilnai mano nuosavybe reiks uzsimt juom..