Tema: Re: ispjova orkaiteje
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-27 23:31:27
Be orkaites superine ispjova gaunasi sitaip (daryta n+1 karta)
Imi kiaules ispjova (didele viena arba dvi mazas)
itrini druska +pipirais
Prismaigstai surio siaudeliu (as naudoju Zermentali, jei litai drasko
kisene ar reikia kaip reikalas paissip.... tai dek parmezana/dziuga ar
pan.), pavolioji siek tiek i miltus,dedi sita visa daikta i keptuve ir
dailiai apkepini is visu pusiu kad tokia kaip plutele rusva uzsidetu,
tada paimi kokiu pora nemazu svogunu, supjaustai kubiukais nedideliais
ir kartu apkepini kol pagels, tada jami pora bankiu naturalaus jogurto
(man geriausiai tinka JOY po ~400ml ten kazkur tai)i jas imeti po pora
sauksteliu buljono (na, jei yra kubeliai tai reik kazkaip pratirpdyt
nedideliam kieky vandens), ismaisai ir uzpili ant viso sito daikto taip
kad ispjova butu beveik "po vandeniu" (bent jau pas mane taip iseina),
uzdengi ir troskini kokias hmz.... 30-40 min, tada atidengi, ivarai
petrazoliu pora sauju, smulkiaipjaustytu ir dar kokias 10 min
patroskini, kol petrazoles sushus ir paleis spalva. Tiekiama su bulvem.
Skonis fantastiskas, o padazas tai is viso nerealiai skanus, galima ir
be mesos naudot....

--
MaRiUs

Kaunas