Tema: Re: ispjova orkaiteje
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-03-27 17:43:44
giedriu po default perziurejau :)

del to pirmo recepto kiek bijau, nes nepazystu orkaites savo... del to
geriau kepsiu kelis mazesnius ispjovos gabaliukus, kurie tiksliai
aisku, kad per keturiasdesimt minuciu iskeps.

dariau kazkada kiaulienos ispjova su pesto kur pas giedriu - gavosi
tikrai gerai, net pats pesto nutrupejo (matyt kad pirktinis, o ne
naminis) - gal tiesiog panisuori dar ir kiaushinyje ir dziuveseliuose?