Tema: Re: Spragėsių gaminimo aparatas?
Autorius: Arj
Data: 2019-06-10 15:51:12
ne keptuvej reikia, o puode. Mano skoniui gaunasi geriau nei mikrobangej.

"fenix"  parašė naujienų news:qdlheo$qm4$1@trimpas.omnitel.net...

2019.06.10 13:52, Jonas Jonaitis rašė:
> Įdomu, kaip ten su skoniu reikalai :-) va man juos keptuvėj spraginant
> labai apvarva kraštai ir baisiai prisidūmina. Todėl ir nemėgstu joje
> kepti. Mažiau druskos, be aliejaus - gal sveikiau bus :-)

be aliejaus popcornus sunku issikept. issirenki aukstos temperaturos
dumijimo tashko alieju, tiesiai i ji ipili druska ir gali megint.

p.s. man tas procesas keptuveje gaunasi.. is esmes tragiskai.. 1000x
geriau tie pakai i mikrobangine.