Tema: Re: kinie?iai Vilnius
Autorius: 0.5B
Data: 2019-01-16 19:12:53
pigu - greičiau gal palygint nebrangu...
o dėl skanu - ne, neskanu man ten pasirodė.

"svyt"  wrote in message news:q089mi$p4s$1@trimpas.omnitel.net...

:) nebandyk, as ten daznai pietauju, skanu ir pigu, gal ne vieta
ispuikusia viesnia vestis, bet pavalgyt man ten patinka. Beje,
tai svariausia virtuve turinti kinietiska uzeiga, sita man
pasnibzdejo kontroliuojancios institucijos darbuotoja, patare pas
kitus kiniecius  geriau nevalgyt, tai ir nebandau.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/