Tema: Re: kiniečiai Vilnius
Autorius: Exx
Data: 2018-12-06 15:02:36
On 2018.12.06 14:28, qwerty wrote:
> Man paskutinis kartas 9 drakonuose antakalny labai blogas. Vienam
> patiekale gal 50vnt juodųjų pipirų žirnelių radau. Toks jausmas, kad
> porą saujų įbėrė. Neįmanoma valgyt buvo. Iki šiol pagalvojus apie
> kiniečius skrandį patampo.

Aišku tylėjai ir nieko nesakei? O paklausus ar skanu buvo, numykei, kad
taip, normaliai? O ten kaip tik yra ta įstaiga, kur net malonu pasakyti
kas ne taip - iškart reakcija ir net neabejoju tavo atveju - būtų naujas
patiekalas. Aš pats buvau nustebęs, kai viena pora netoleravusi sojos,
prisipažino, kad menu neperskaitė ar nesuprato, tačiau jiems pakeitė
patiekalus.