Tema: Re: kiniečiai Vilnius
Autorius: Exx
Data: 2018-12-06 14:14:31
On 2018.12.06 01:43, 0.5B wrote:
> sveiki,
>
> su sąlyga, kad Kinų rožė pagedo, kur dar Vilniuje skaniai kiniečiai gamina?

Man  asmeniškai tai 9 drakonai bei Pekino antis. Kur Pekino antis -
nerašysiu, visi juos žino, nu o 9 drakonai tai geriausi mano nuomone
Antakalnyje (retai būna, bet visada nustebina), po to Konstitucijos
(irgi retai, bet nelabai stebina), nu o blogiausiai Ogmios, nes aš ten
valgau ir visada turiu prie ko prikibt :)

Šitie man dar išlaikę tuos senuosius stilius, be jokių buzų ir krakmolų
sriuboj, salotos irgi atitinkamai Kiniškai (ne lietuviškai).

Gan Bei City irgi yra gerai, bet buvau tik pora kartų jau gan seniai,
tai nežinau.

Buvo kažkada rekomenduotas Zhangas - aš nesupratau, jis man nutolęs nuo
kiniečių :)